sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Omistautuneina Kuninkaan ja Hänen Valtakuntansa tarkoitukselle---> Profetia EU:lle = Kriisi.

Minä tulen päättämään suuren osan kiistasta koskien Japania ja EU-valtioiden jäsenyydestä. EU-komission kriisi kaatuu, viesti saapuu perille, koska hädänalaiset ihmiset suljetaan maailmantalouden ulkopuolelle. Te ette saa rauhaa aikaiseksi. Teidän sopimuksenne kaatuvat ja tuhoutuvat mullan alle. Teidän ulkopuolellenne ei tule muita osa-aikaisia sovittelijoita. Te teette väärin. Te syrjitte kansalaisten oikeuksia. Te jätätte itsenne häpeäpilkuksi koko kansallenne,
teidän omavaraisuutenne tulee olemaan teidän lankeamuksenne. Minä Herra sen teille teen. Minä olen puhunut, eikä kukaan Minua estä.

Sovitkaa keskenänne---> niinkuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.
Tuomio on lähellä. Lopuksi haluan ilmoittaa teille; teidän syntivelkanne ovat ylen suuret & raskaat. Te pidätätte oikeuden tapahtumasta. Sallitte kuunnella vääriä puheita, vääriä johtajia, teette vääriä sopimuksia. Hallituksenne tulee alas kuin kahtaalle horjuva öykkäri. Sinne vajoaa teidän lippulaivanne. TE ette tiedä, mistä puhun.
Minä kuuntelen niitä, jotka ovat Minulle suosiolliset ja otolliset.
Minä armahdan heitä, jotka Minun puoleeni kääntyvät ja pesevät rikkomuksensa Minun veressäni. Voima koostuu hetkistä, jotka te annatte mennä hukkaan, sääliessä itseänne tuona lopunaikana. Anotte turmiota itsellenne, voittaja tulee häviämään teidän keskuudessanne. Te tiputte alas kuin haaksirikkoutunut siipirikko. Eikä pelastajaa ole hädän hetkellä. Sillä, Minä Herra olen puhunut ja sen teen. Ei kukaan Minua estä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti