keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Varoitus: PYSÄYTÄ JUNA----> KORKEA ELÄKEIKÄ

Olin polvillani Herran edessä, kun kuulin varoituksen sanat; - Näin sanoo Herra, Herra: - Varoita kansaa, PYSÄYTÄ JUNA. Koska te ette kuulleet Minua, Minä tuon teille turmioksenne eläkeiän. Te uurastatte päivienne loppuun asti. Teidän korkea ikänne koituu teille kohtaloksenne. Te ette seuranneet Minua, kuten minun palvelijani Daavid ja Heidi. Te ette kuunnelleet varoituksiani, ettekä ottaneet varoituksista vaarin, ettekä onkeenne. Minä asetan suitseni teidän suuhunne ja koukun teidän nenäänne ja samaa tietä teidän on kuljettava takaisin, jota pitkin tänne tulittekin. Ette miellytä Minua pitkillä puheillanne, ettekä toimillanne, ettekä työllänne. Te ette seuraa Minua. Teidän itsenne tähden sekä palvelijani Daavidin ja Heidin tähden teidät säästän ja helpotan urakkaanne, jota joudutte tekemään päivienne loppuun asti.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti