tiistai 27. toukokuuta 2014

Aamoksen näky luotilangasta

Tämän Hän näytti minulle:Katso, Herra seisoi pystysuoralla muurilla, kädessänsä luotilanka.
Ja Herra sanoi minulle: >>Mitä sinä näet, Aamos ? 


Minä vastasin: >> Luotilangan.>>

Ja Herra sanoi minulle:

>>Katso, Minä olen laskenut luotilangan kansani Israelin keskelle.

Minä en enää mene säästäen sen ohitse.     (Aam.7:7-8)


Ja Hän sanoi: >>Mitä sinä näet,Aamos? >>
                                        Minä vastasin:>> Korillisen kypsiä                                              hedelmiä.>>

Ja Herra sanoi minulle:

>>Minun kansani Israel on kypsä saamaan

loppunsa:

En Minä enää mene säästäen sen ohitse. (Aam.8:2)


Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra,

odottakaa sitä päivää, jona Minä nousen

saaliille.

Sillä Minun tuomioni on,

että Minä kokoan pakanakansat,
saatan kokoon valtakunnat
vuodattaakseni heidän päällensä
tuimuuteni
vihani kaiken hehkun:
sillä Minun kiivauteni tuli kuluttaa koko
maan. (Sef.3:8)






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti